Obchodní podmínky internetového obchodu www.bestomed.pl
§ 1
OBECNÁ USTANOVENÍ
Prodejna www.bestomed.pl funguje na základě zásad uvedených v tomto řádu.
2. Pravidla stanoví podmínky pro uzavírání a ukončování smluv o prodeji výrobků a reklamační řád, dále druhy a rozsah služeb poskytovaných elektronicky obchodem www.bestomed.pl, pravidla pro poskytování těchto služeb, podmínky pro uzavírání a ukončování smluv o poskytování elektronických služeb.
Každý zákazník je povinen dodržovat ustanovení těchto Pravidel, jakmile začne využívat elektronické služby obchodu www.bestomed.pl.
Ve věcech neupravených těmito Pravidly se použijí ustanovení:
Zákon o poskytování elektronických služeb ze dne 18. července 2002,
zákona o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014,
Zákona o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů ze dne 23. září 2016,
zákona o občanském zákoníku ze dne 23. dubna 1964.
a dalších příslušných ustanovení polského práva.
§ 2
DEFINICE OBSAŽENÉ V PŘEDPISECH
PŘEDPISY - tyto předpisy obchodu.
OBCHOD - internetový obchod poskytovatele služeb provozovaný na adrese www.bestomed.pl.
ELEKTRONICKÁSLUŽBA - služba poskytovaná elektronicky Poskytovatelem služeb Zákazníkovi prostřednictvím Obchodu.
REGISTRAČNÍFORMULÁŘ - formulář dostupný na adrese www.bestomed.pl umožňující vytvoření účtu.
ÚČET - soubor prostředků v informačním a komunikačním systému Poskytovatele služeb označený individuálním jménem (loginem) a heslem, ve kterém jsou uloženy údaje Zákazníka, včetně informací o zadaných Objednávkách.
NÁZOROVÝ SYSTÉM - elektronická služba zpřístupněná Zákazníkům Poskytovatelem služeb, která umožňuje zveřejňovat názory na Produkty.
NEWSLETTER - Elektronická služba umožňující Zákazníkovi přihlásit se k odběru a dostávat na jím uvedenou e-mailovou adresu zdarma informace od Prodávajícího týkající se Produktů dostupných v Obchodě.
PRODÁVAJÍCÍ, POSKYTOVATEL SLUŽEB - Patryk Lukoszek provozující podnikatelskou činnost pod názvem LUK-GOOD PATRYK LUKOSZEK zapsaný v Centrálním registru podnikatelské činnosti a informací Polské republiky vedeném ministrem příslušným pro hospodářství, místo podnikání a adresa pro doručování: ul. Pyskowicka 33, 42-612 Tarnowskie Góry, NIP: 6452530165, REGON: 380559282, adresa elektronické pošty (e-mail): biuro@bestomed.pl, telefonní číslo: +48 679 077 088.
UŽIVATEL - fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační jednotka bez právní subjektivity, které zákon přiznává právní způsobilost, využívající Elektronickou službu.
ZÁKAZNÍK - Zákazník, který hodlá uzavřít nebo uzavřel s Prodávajícím Kupní smlouvu.
SPOTŘEBITEL - fyzická osoba, která činí s podnikatelem právní úkon, který přímo nesouvisí s její hospodářskou nebo profesní činností.
PODNIKATEL - fyzická osoba, právnická osoba a organizační složka, která není právnickou osobou, ale které zákon přiznává právní subjektivitu, vykonávající vlastním jménem hospodářskou nebo profesní činnost.
VÝROBEK - movitá věc dostupná v Obchodě nebo služba, která je předmětem Kupní smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím.
PRODEJNÍSMLOUVA - smlouva o prodeji Produktu uzavřená mezi Zákazníkem a Prodávajícím prostřednictvím Obchodu.
OBJEDNÁVKA - projev vůle Zákazníka představující nabídku na uzavření Smlouvy o prodeji Produktu s Prodávajícím.
CENA - hodnota vyjádřená v peněžních jednotkách, kterou je Zákazník povinen zaplatit Prodávajícímu za Produkt.
§ 3
INFORMACE O VÝROBCÍCH A JEJICH OBJEDNÁVÁNÍ
Obchod www.bestomed.pl prodává Produkty prostřednictvím internetu.
Výrobky nabízené v Obchodě jsou nové, odpovídají smlouvě a byly legálně uvedeny na polský trh.
Informace na webových stránkách Obchodu nepředstavují nabídku ve smyslu zákona. Podáním Objednávky Zákazník činí nabídku na koupi konkrétního Výrobku za podmínek uvedených v jeho popisu.
Cena Výrobku uvedená na webových stránkách Obchodu je uvedena v českých korunách (Kč) a zahrnuje všechny složky včetně DPH. Cena nezahrnuje náklady na doručení.
Cena Výrobku uvedená na webových stránkách Obchodu je závazná v okamžiku podání Objednávky Zákazníkem. Tato cena nepodléhá změně, a to bez ohledu na změny cen v Obchodě, ke kterým může dojít u jednotlivých Produktů po podání Objednávky Zákazníkem.
O jednotkových cenách a akcích a sníženích cen Produktů Prodávající Zákazníka zřetelně informuje. Vedle informace o zlevnění Produktu Prodávající zobrazí nejnižší Cenu daného Produktu, která byla platná v období 30 dnů před zavedením zlevnění, a pokud je Produkt nabízen k prodeji po dobu kratší než 30 dnů - zobrazí Prodávající nejnižší Cenu Produktu, která byla platná v období ode dne zahájení nabízení daného Produktu k prodeji do dne zavedení zlevnění.
Objednávky mohou být zadávány:
prostřednictvím webových stránek prostřednictvím objednávkového formuláře (Obchod www.bestomed.pl) - 24 hodin denně po celý rok,
e-mailem na adresu: biuro@bestomed.pl
telefonicky na čísle: +48 679 007 088.
Pro zadání Objednávky není Zákazník povinen registrovat Účet v Obchodě.
Podmínkou zadání Objednávky v Obchodě ze strany Zákazníka je seznámení se s Obchodními podmínkami a akceptace jejich ustanovení v okamžiku zadání Objednávky.
Produkty v akci (výprodeji) mají omezený počet kusů a Objednávky na ně se vyřizují v pořadí jejich přijetí až do vyčerpání zásob daného Produktu.
§ 4
UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
Pro uzavření Kupní smlouvy je nezbytné, aby Zákazník předem učinil Objednávku prostřednictvím způsobů zpřístupněných Prodávajícím v souladu s § 3 odst. 7 a 9 Obchodních podmínek.
Po podání Objednávky Prodávající neprodleně potvrdí její přijetí.
Potvrzením přijetí Objednávky, jak je uvedeno v bodě 2 tohoto odstavce, je Zákazník ke své Objednávce vázán. Potvrzení přijetí Objednávky se provádí zasláním e-mailové zprávy.
Potvrzení o přijetí Objednávky obsahuje:
potvrzení všech podstatných náležitostí Objednávky,
formulář pro odstoupení od smlouvy,
tyto Obchodní podmínky včetně poučení o právu na odstoupení od smlouvy.
5. Okamžikem přijetí e-mailové zprávy uvedené v bodě 4 tohoto odstavce Zákazníkem je mezi Zákazníkem a Prodávajícím uzavřena Kupní smlouva.
Každá Kupní smlouva bude potvrzena dokladem o koupi (fakturou nebo účtenkou), který bude přiložen k Výrobku a/nebo zaslán e-mailem na e-mailovou adresu Zákazníka uvedenou v Objednávkovém formuláři.
§ 5
ZPŮSOBY PLATBY
Prodávající poskytuje následující platební metody:
platba klasickým převodem na bankovní účet Prodávajícího,
odložená platba,
platba prostřednictvím elektronického platebního systému (BlueMedia, Klarna, GooglePay),
platba na dobírku v provozovně prodávajícího, tj. na dobírku.
V případě platby klasickým bankovním převodem je třeba platbu provést na následující číslo bankovního účtu: PL 72 1050 1386 1000 0097 5038 2849 (ING Bank Śląski) LUK-GOOD PATRYK LUKOSZEK, ul. Pyskowicka 33, 42-612 Tarnowskie Góry, NIP: 6452530165. Do názvu převodu uveďte "Objednávka č. ...".
V případě platby prostřednictvím elektronického platebního systému Zákazník provede platbu před zpracováním Objednávky. Elektronický platební systém umožňuje provést platbu platební kartou nebo rychlým převodem z vybraných polských a zahraničních bank.
V případě platby na dobírku a odložené platby je zásilka odeslána po ověření správnosti adresních údajů. Zákazník je povinen zaplatit za Objednávku a vyzvednout si Výrobek u dodavatele.
Zákazník je povinen uhradit cenu Kupní smlouvy do 3 pracovních dnů od jejího uzavření, není-li v Kupní smlouvě uvedeno jinak.
Pokud se Zákazník rozhodne provést platby popsané v bodech 1.1 a 1.2 tohoto odstavce, bude Produkt odeslán až po jeho zaplacení.
§ 6
NÁKLADY, LHŮTA A ZPŮSOBY DODÁNÍ PRODUKTU
Náklady na dodání Produktu, které hradí Zákazník, jsou stanoveny v průběhu procesu zadávání Objednávky a závisí na volbě způsobu platby a způsobu dodání zakoupeného Produktu.
Termín dodání Produktu se skládá z doby kompletace Produktu a doby dodání Produktu dopravcem:
doba pro dokončení Výrobků je 1 pracovní den od okamžiku:
zaúčtování peněz zaplacených za Kupní smlouvu na účet Prodávajícího.
nebo pozitivní autorizace transakce elektronickým platebním systémem.
nebo přijetí Objednávky k realizaci Prodávajícím v případě volby dobírky nebo odložené platby,
doručení Produktů, které jsou movitými věcmi, dopravcem se uskuteční ve lhůtě deklarované dopravcem, tj. 6 pracovní den od okamžiku odeslání zásilky (doručení se uskuteční pouze v pracovní dny s výjimkou sobot, nedělí a svátků).
Výrobky zakoupené v Obchodě jsou zasílány prostřednictvím kurýrní společnosti.
§ 7
REKLAMACE VÝROBKŮ
Reklamace v rámci záruky.
Na všechny Výrobky nabízené v Obchodě se vztahuje záruka výrobce platná na území Polské republiky,
Záruční doba se liší v závislosti na Výrobku, činí 12 nebo 24 měsíců a počítá se od data dodání Výrobku Zákazníkovi,
dokladem, který opravňuje k záruční ochraně, je záruční list nebo doklad o koupi,
údaje o ručiteli, podrobné informace o zboží, na které se vztahuje záruka, údaje o době trvání a podmínkách záruky, jakož i o právech Zákazníka vyplývajících ze záruky - jsou obsaženy v záručním listu přiloženém k Výrobku nebo zpřístupněny na internetových stránkách Obchodu,
Záruka nevylučuje práva Spotřebitele a subjektu uvedeného v § 10 Obchodních podmínek z důvodu nesouladu Výrobku s kupní smlouvou stanovená zákonem o právech spotřebitelů, která Spotřebiteli a subjektu uvedenému v § 10 náleží ze zákona.
Reklamace z důvodu nesouladu Výrobku s kupní smlouvou.
Základ a rozsah odpovědnosti Prodávajícího vůči Zákazníkovi, který je Spotřebitelem nebo subjektem uvedeným v § 10 Obchodních podmínek, za nesoulad Výrobku se smlouvou je stanoven zákonem o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014,
základ a rozsah odpovědnosti Prodávajícího vůči Zákazníkovi, který je podnikatelem uvedeným v § 9, z titulu záruky jsou stanoveny v zákoně o občanském zákoníku ze dne 23. dubna 1964,
Prodávající odpovídá Zákazníkovi, který je Spotřebitelem nebo subjektem uvedeným v § 10 Obchodních podmínek, za nesoulad Výrobku s ujednáním existujícím v okamžiku dodání Výrobku a projevený do 2 let od tohoto okamžiku, pokud doba použitelnosti Výrobku stanovená Prodávajícím nebo osobami jednajícími jménem Prodávajícího není delší,
Oznámení o nesouladu Výrobku se smlouvou a podání příslušné žádosti lze učinit e-mailem na adresu: biuro@bestomed.pl nebo písemně na adresu: Pyskowicka 33, 42-612 Tarnowskie Góry,
ve výše uvedené písemné nebo elektronické zprávě uveďte co nejvíce informací a okolností týkajících se předmětu reklamace, zejména druh a datum výskytu nesrovnalosti a své kontaktní údaje. Poskytnuté informace výrazně usnadní a urychlí projednání stížnosti prodávajícím,
Pro účely posouzení nesrovnalostí a nesouladu výrobku se smlouvou je spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 obchodních podmínek povinen výrobek zpřístupnit prodávajícímu a prodávající je povinen si jej na své náklady vyzvednout,
Prodávající je povinen reagovat na žádost Klienta bezodkladně, nejpozději do 14 dnů od jejího obdržení,
v případě reklamace Zákazníka, který je Spotřebitelem nebo subjektem uvedeným v § 10 Obchodních podmínek - neprojednání reklamace do 14 dnů od jejího podání se rovná jejímu uznání,
Zákazník, který je Spotřebitelem nebo subjektem uvedeným v § 10, může v první řadě požadovat, aby mu Prodávající Produkt vyměnil nebo opravil. Snížení ceny a odstoupení od smlouvy může Zákazník požadovat pouze v případech uvedených v zákoně o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014. (mj. pokud je nesoulad zboží s kupní smlouvou podstatný, pokud prodávající odmítl uvést zboží do souladu s kupní smlouvou nebo pokud nesoulad zboží s kupní smlouvou stále trvá, přestože se prodávající již pokusil zboží do souladu s kupní smlouvou uvést),
2.10.v souvislosti s oprávněnou reklamací zákazníka, který je spotřebitelem nebo subjektem uvedeným v § 10 obchodních podmínek, prodávající, resp:
hradí náklady na opravu nebo výměnu a opětovné dodání výrobku zákazníkovi,
sníží cenu Produktu (snížená Cena musí zůstat v poměru Ceny zboží v souladu se smlouvou ke zboží, které není v souladu se smlouvou) a vrátí Spotřebiteli nebo subjektu uvedenému v § 10 hodnotu snížené Ceny nejpozději do 14 dnů od doručení prohlášení o snížení ceny od Spotřebitele nebo subjektu uvedeného v § 10,
v případě odstoupení od smlouvy Spotřebitelem nebo subjektem uvedeným v § 10 - vrátí Prodávající Spotřebiteli nebo subjektu uvedenému v § 10 Cenu výrobku nejpozději do 14 dnů od obdržení vráceného zboží nebo dokladu o jeho vrácení. V případě odstoupení od smlouvy je Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 povinen neprodleně vrátit zboží Prodávajícímu na jeho náklady,
Odpověď na reklamaci se poskytuje v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči, např. e-mailem nebo SMS.
§ 8
PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Podlebodu 10 tohoto odstavce může zákazník, který je zároveň spotřebitelem nebo subjektem uvedeným v § 10 obchodních podmínek a který uzavřel smlouvu na dálku, od ní odstoupit bez udání důvodu učiněním příslušného prohlášení ve lhůtě 14 dnů. Pro dodržení této lhůty postačí zaslat prohlášení o odstoupení od smlouvy, které Obchod zpřístupní.
V případě odstoupení od smlouvy se Kupní smlouva považuje za neuzavřenou a Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 Obchodních podmínek jsou povinni neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy od smlouvy odstoupili, vrátit Výrobek Prodávajícímu nebo jej předat osobě pověřené Prodávajícím k jeho převzetí, ledaže Prodávající nabídl, že si Výrobek vyzvednou sami. Pro dodržení lhůty postačí zaslat Výrobek zpět před jejím uplynutím.
V případě odstoupení od kupní smlouvy by měl být Výrobek vrácen na adresu: Pyskowicka 33, 42-612 Tarnowskie Góry.
Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 Obchodních podmínek odpovídá za snížení hodnoty Výrobku, které vzniklo v důsledku užívání Výrobku nad rámec toho, co je nezbytné ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti Výrobku, pokud Prodávající neinformoval Spotřebitele nebo subjekt uvedený v § 10 o způsobu a lhůtě pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy a neposkytl mu vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. Za účelem zjištění povahy, vlastností a funkčnosti Výrobků by měl Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 Obchodních podmínek s Výrobky pouze manipulovat a prohlížet si je stejným způsobem, jakým by tak činil v kamenném obchodě.
S výhradou bodů 6 a 8 tohoto odstavce uhradí Prodávající hodnotu Výrobku spolu s náklady na dodání stejným způsobem platby, jaký použil Spotřebitel, pokud se Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 těchto Obchodních podmínek výslovně nedohodli na jiném způsobu úhrady, který pro ně nepředstavuje žádné náklady. S výhradou bodu 7 tohoto odstavce se vrácení uskuteční neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu.
Pokud si spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 těchto obchodních podmínek zvolil jiný způsob dodání Produktu než nejlevnější běžný způsob dodání nabízený Obchodem, není Prodávající povinen jim uhradit dodatečné náklady, které jim vznikly.
Pokud Prodávající nenabídl Spotřebiteli nebo subjektu uvedenému v § 10 Obchodních podmínek, že si Výrobek vyzvedne sám, může Prodávající zadržet vrácení platby přijaté od Spotřebitele, dokud neobdrží zboží zpět nebo dokud Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 Obchodních podmínek nepředloží doklad o jeho vrácení, podle toho, která skutečnost nastane dříve.
Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 Obchodních podmínek, který odstoupí od Kupní smlouvy podle bodu 1 tohoto odstavce, nese pouze náklady na zaslání Výrobku zpět Prodávajícímu.
Čtrnáctidenní lhůta, ve které může Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 Obchodních podmínek odstoupit od Kupní smlouvy, se počítá:
u smlouvy, v rámci jejíhož plnění Prodávající dodává Výrobek, který je povinen převést do svého vlastnictví - ode dne, kdy Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 Obchodních podmínek (nebo jimi určená třetí osoba odlišná od dopravce) převzal Výrobek,
u smlouvy, která zahrnuje více Výrobků, které jsou dodávány samostatně, po částech nebo po částech - ode dne, kdy Spotřebitel převzal poslední Výrobek, jeho část nebo splátku,
v případě smlouvy, která zahrnuje pravidelné dodávání Výrobku v určitém časovém období - od převzetí prvního Výrobku,
u ostatních smluv - ode dne uzavření smlouvy.
Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se nevztahuje na spotřebitele nebo subjekt uvedený v § 10 obchodních podmínek v případě kupní smlouvy:
v níž je předmětem plnění neprefabrikované zboží vyrobené podle specifikace spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb,
kdy předmětem plnění je zboží dodávané v uzavřeném obalu, které nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen,
kdy předmětem plnění je zboží, které se po dodání stává svou povahou neoddělitelným od jiných věcí,
při poskytování služeb, za které je spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud obchodník poskytl službu v plném rozsahu s výslovným a předchozím souhlasem spotřebitele, který byl před zahájením plnění informován o tom, že po poskytnutí služby obchodníkem a jejím uznání ztrácí právo na odstoupení od smlouvy,
pokud je předmětem plnění zboží podléhající rychlé zkáze nebo zboží s krátkou dobou trvanlivosti.
Prodávající i zákazník mají právo odstoupit od kupní smlouvy v případě, že druhá smluvní strana nesplní svůj závazek v přesně stanovené lhůtě.
§ 9
USTANOVENÍ TÝKAJÍCÍ SE PODNIKATELŮ (B2B)
Tento paragraf obsahuje ustanovení týkající se pouze podnikatelů, na které se nevztahuje ochrana podle zákona o ochraně práv spotřebitelů uvedená v § 10 obchodních podmínek.
Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené se zákazníkem, který není spotřebitelem, do 14 pracovních dnů ode dne jejího uzavření. Odstoupení od Kupní smlouvy může v tomto případě proběhnout bez udání důvodu a nezakládá žádné nároky Zákazníka, který není Spotřebitelem, vůči Prodávajícímu.
Prodávající má právo omezit ve vztahu k Zákazníkům, kteří nejsou Spotřebiteli, jím poskytnuté způsoby platby, včetně požadavku na zaplacení části nebo celé prodejní ceny předem, a to bez ohledu na Zákazníkem zvolený způsob platby a skutečnost uzavření Kupní smlouvy.
Výhody a břemena spojená s Produktem, jakož i nebezpečí náhodné ztráty nebo poškození Produktu přecházejí na Zákazníka, který není Spotřebitelem, okamžikem vydání Produktu Prodávajícím dopravci. V takovém případě Prodávající neodpovídá za jakoukoli ztrátu, úbytek nebo poškození Produktu, k nimž dojde od okamžiku převzetí Produktu k přepravě do jeho předání Zákazníkovi, jakož i za případné prodlení s přepravou zásilky.
Pokud je Výrobek zaslán Zákazníkovi dopravcem, je Zákazník, který není Spotřebitelem, povinen zásilku prohlédnout v době a způsobem obvyklým pro zásilky tohoto typu. Zjistí-li, že Výrobek byl během přepravy poškozen nebo vadný, je povinen provést veškeré úkony nezbytné ke zjištění odpovědnosti dopravce.
Poskytovatel služeb může smlouvu o poskytování Elektronických služeb vypovědět s okamžitou platností a bez uvedení důvodů zasláním výpovědi Příjemci služeb, který není Spotřebitelem.
§ 10
USTANOVENÍ TÝKAJÍCÍ SE PODNIKATELŮ O PRÁVECH SPOTŘEBITELŮ
Na podnikatele (tento odstavec se nevztahuje na obchodní společnosti) se vztahuje ochrana podle zákona o právech spotřebitelů za předpokladu, že smlouva, kterou uzavírá s prodávajícím, přímo souvisí s jeho podnikatelskou činností, avšak z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro něj nemá profesionální povahu vyplývající zejména z předmětu jeho podnikatelské činnosti.
Podnikatel uvedený v odst. 1 tohoto paragrafu je chráněn pouze, pokud jde o:
zakázaných smluvních ustanovení,
odpovědnosti za nesoulad výrobku se smlouvou,
právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku,
pravidla týkající se smlouvy o poskytování digitálního obsahu nebo digitálních služeb.
2. Podnikatel uvedený v bodě 1 tohoto odstavce ztrácí právo na ochranu spotřebitele v případě, že Kupní smlouva uzavřená s Prodávajícím má profesionální charakter, což je ověřeno na základě zápisu tohoto podnikatele v Centrálním registru podnikatelských aktivit a informací Polské republiky, zejména tam uvedených kódů polské klasifikace podnikatelských aktivit.
Na podnikatele uvedené v bodě 1 tohoto odstavce se nevztahuje institucionální ochrana poskytovaná spotřebitelům okresními spotřebitelskými ombudsmany nebo předsedou Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele.
§ 11
DRUH A ROZSAH ELEKTRONICKÝCH SLUŽEB
Poskytovatel služby umožňuje prostřednictvím Obchodu využívání Elektronických služeb, jako jsou např:
uzavírání smluv o prodeji výrobků,
vedení účtu v Obchodě,
hodnotící systém,
zasílání novinek,
zasílání zpráv prostřednictvím kontaktního formuláře.
Poskytování Elektronických služeb Příjemcům služeb Obchodu se řídí podmínkami uvedenými v Obchodních podmínkách.
Poskytovatel služeb je oprávněn umístit na webové stránky Obchodu reklamní obsah. Takový obsah tvoří nedílnou součást Obchodu a materiálů v něm prezentovaných.
§ 12
PODMÍNKY POSKYTOVÁNÍ A SJEDNÁVÁNÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽEB
Poskytování Elektronických služeb definovaných v § 11 odst. 1 Pravidel Poskytovatelem služeb je bezplatné.
Doba, na kterou je smlouva uzavřena:
Smlouva o poskytování Elektronických služeb spočívající v možnosti zadání Objednávky v Obchodě se uzavírá na dobu určitou a zaniká okamžikem zadání Objednávky nebo jejím ukončením ze strany Zákazníka,
smlouva o poskytování Elektronických služeb spočívající ve vedení Účtu v Obchodě se uzavírá na dobu neurčitou. Smlouva je uzavřena okamžikem odeslání vyplněného Registračního formuláře Zákazníkem,
smlouva o poskytování Elektronických služeb spočívajících v užívání Hodnotícího systému se uzavírá na dobu neurčitou a zaniká odesláním stanoviska nebo ukončením užívání této služby Zákazníkem,
smlouva o poskytování Elektronické služby spočívající v užívání Newsletteru se uzavírá na dobu neurčitou,
smlouva o poskytování Elektronické služby spočívající v umožnění zaslání zprávy Poskytovateli služby prostřednictvím Kontaktního formuláře se uzavírá na dobu neurčitou a zaniká odesláním zprávy nebo ukončením jejího zasílání Zákazníkem.
Technické požadavky nezbytné pro práci se systémem ICT používaným Poskytovatelem služby:
počítač (nebo mobilní zařízení) s přístupem k internetu,
přístup k elektronické poště,
webový prohlížeč,
povolení souborů cookie a Javascriptu ve webovém prohlížeči.
Zákazník je povinen používat Obchod způsobem, který je v souladu s právními předpisy a dobrými mravy, s ohledem na osobnostní práva a práva duševního vlastnictví třetích osob.
Zákazník je povinen zadávat údaje v souladu se skutečností.
Zákazníkovi je zakázáno poskytovat protiprávní obsah.
§ 13
REKLAMACE SOUVISEJÍCÍ S POSKYTOVÁNÍM ELEKTRONICKÝCH SLUŽEB
Příjemce služby může podávat stížnosti týkající se poskytování Elektronických služeb prostřednictvím Obchodu, a to e-mailem na adresu: biuro@bestomed.pl.
Ve výše uvedené e-mailové zprávě je třeba uvést co nejvíce informací a okolností týkajících se předmětu reklamace, zejména druh a datum výskytu nesrovnalosti a kontaktní údaje. Poskytnuté informace výrazně usnadní a urychlí vyřízení stížnosti poskytovatelem služeb.
Poskytovatel služeb stížnost posoudí neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne oznámení.
Odpověď Poskytovatele služeb na stížnost bude zaslána na e-mailovou adresu Klienta uvedenou v oznámení stížnosti nebo jiným způsobem, který Klient uvede.
§ 14
PODMÍNKY UKONČENÍ SMLUV O POSKYTOVÁNÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽEB
Ukončení smlouvy o poskytování elektronických služeb:
Smlouva o poskytování Elektronické služby, která má trvalý a časově neomezený charakter (vedení Účtu, Newsletter), může být vypovězena,
Zákazník může smlouvu vypovědět s okamžitou účinností a bez uvedení důvodů zasláním příslušné výpovědi e-mailem na adresu: biuro@bestomed.pl nebo smazáním účtu,
Poskytovatel služeb může vypovědět smlouvu o poskytování elektronických služeb trvalé a časově neomezené povahy v případě, že Zákazník porušuje Obchodní podmínky, zejména pokud poskytuje obsah protiprávní povahy, a to po předchozí neúčinné výzvě k ukončení porušování s určením přiměřené lhůty. V takovém případě Smlouva zaniká 7 dní po podání prohlášení o úmyslu ji vypovědět (výpovědní lhůta),
výpověď vede k ukončení právního vztahu s účinky do budoucna.
Poskytovatel služeb a Zákazník mohou smlouvu o poskytování elektronických služeb kdykoli ukončit dohodou smluvních stran.
§ 15
DUŠEVNÍ VLASTNICTVÍ
Veškerý obsah zveřejněný na webových stránkách www.bestomed.pl je chráněn autorským právem a (s výhradou § 15.3 a prvků zveřejněných Příjemci služeb, použitých na základě licence, převodu autorských práv nebo povoleného užití) je majetkem Patryka Lukoszka, podnikajícího pod názvem LUK-GOOD PATRYK LUKOSZEK, zapsaného v Centrálním registru podnikatelské činnosti a informací Polské republiky, vedeném příslušným ministrem hospodářství, místo podnikání a adresa pro doručování: ul. Pyskowicka 33, 42-612 Tarnowskie Góry, NIP: 6452530165, REGON: 380559282. Zákazník plně odpovídá za škody způsobené poskytovateli služeb v důsledku použití jakéhokoli obsahu webových stránek www.bestomed.pl bez souhlasu poskytovatele služeb.
Jakékoli použití jakéhokoli prvku tvořícího obsah webových stránek www.bestomed.pl kýmkoli bez výslovného písemného souhlasu poskytovatele služeb představuje porušení autorských práv poskytovatele služeb a bude mít za následek občanskoprávní a trestněprávní odpovědnost.
Všechny obchodní názvy, názvy výrobků, názvy společností a jejich loga použité na webových stránkách obchodu na adrese www.bestomed.pl patří jejich příslušným vlastníkům a jsou použity pouze pro identifikační účely. Mohou být registrovanými ochrannými známkami. Veškeré materiály, popisy a obrázky uvedené na webových stránkách obchodu na adrese www.bestomed.pl jsou použity pro informační účely.
§ 16
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu se uzavírají v souladu s polským právem.
Pokud je některá část těchto Obchodních podmínek v rozporu s platným právem, použijí se namísto napadeného ustanovení příslušná ustanovení polského práva.
Případné spory vyplývající z Kupních smluv mezi Obchodem a Zákazníky budou řešeny v první řadě formou jednání se záměrem vyřešit spor smírnou cestou s přihlédnutím k zákonu o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů. Pokud by to však nebylo možné nebo by to některé ze stran nevyhovovalo, budou spory řešeny příslušným obecným soudem v souladu s bodem 4 tohoto odstavce.
Soudní řešení sporů:
Veškeré spory vzniklé mezi Poskytovatelem služeb a Zákazníkem (Klientem), který je zároveň Spotřebitelem nebo subjektem uvedeným v § 10 Obchodních podmínek, budou předloženy k rozhodnutí příslušnému soudu v souladu s ustanoveními Občanského soudního řádu ze dne 17. listopadu 1964,
případné spory vzniklé mezi Poskytovatelem služby a Příjemcem služby (Klientem), který není současně Spotřebitelem, jak je uvedeno v § 9 Podmínek, budou předloženy soudu příslušnému podle sídla Poskytovatele služby.
Klient, který je Spotřebitelem, má rovněž právo využít mimosoudních způsobů řešení sporů, a to zejména tím, že po ukončení reklamačního řízení podá návrh na zahájení mediačního řízení nebo návrh na projednání věci rozhodčím soudem (návrh je ke stažení na http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Seznam stálých spotřebitelských rozhodčích soudů působících při vojvodských inspektorátech obchodní inspekce je k dispozici na adrese: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Spotřebitel může také využít bezplatné pomoci okresního (městského) spotřebitelského ombudsmana nebo společenské organizace, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele. Mimosoudní vyřízení reklamace po reklamačním řízení je bezplatné.
Za účelem smírného řešení sporu může spotřebitel podat stížnost zejména prostřednictvím platformy ODR (online řešení sporů), která je dostupná na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Gdzie działamy i realizujemy nasze usługi
Nasza siedziba znajduje się w Tarnowskich Górach, jednak docieramy z naszymi produktami do każdego miasta w Polsce.
Soubory cookie a související technologie umožňují správné fungování webových stránek a pomáhají nám přizpůsobit naši nabídku vašim potřebám. Můžete souhlasit s používáním všech těchto souborů cookie a přejít do obchodu, nebo můžete přizpůsobit používání souborů cookie svým preferencím výběrem možnosti "Přizpůsobit souhlas".
Zde můžete zadat své preference týkající se používání souborů cookie.
Tyto soubory cookie jsou nezbytné pro fungování našich webových stránek, a proto je nelze zakázat.
Tyto soubory cookie vám umožňují používat další funkce webových stránek (kromě těch, které jsou nezbytné pro jejich provoz). Jejich vložení vám umožní přístup k plným funkcím webových stránek.
Tyto soubory cookie nám umožňují provádět analýzy našeho internetového obchodu, které mohou přispět k jeho lepšímu fungování a přizpůsobení potřebám uživatelů.
Tyto soubory používá poskytovatel softwaru, v jehož rámci náš obchod funguje. Nejsou kombinovány s dalšími údaji, které v obchodě zadáváte. Účelem shromažďování těchto souborů cookie je provádění analýz, které přispějí k vývoji softwaru. Více informací si můžete přečíst v Politikách používání souborů cookie společnosti Shoper.
Pomocí těchto souborů můžeme provádět marketingové aktivity.